Mer julfirande!:)

Julmat till lunch och pizza till kvällsmat blev det på juldagen och emellan det hade vi julklappsutdelning jag, tjejerna och Hugo. Alltså, jag är så otroligt lyckligt lottad som fått fyra så underbara barn. Måste nypa mig i armen ibland..:-)

Jag fick så mycket fint av dem att jag blev helt förstummad. Tusen tack! Och de var mycket nöjda med sina klappar!:-)  




Josef var iväg på den årliga curlingen och senare bad i vedeldad badtunna med sina vänner, men han kom hem vid elva, halv tolvtiden och vi spelade barnens nya spel , Rappakalja till långt inpå natten. Så himla roligt spel och alla var verkligen superduktiga att hitta på trovärdiga förklaringar på konstiga ord!:-D 
På annandagen åkte vi hem till mamma och Bengt för ännu mera julfirande och ännu mera julklappar:) Marcus och Sofia var där och Johanna , Andreas och Nils. Vi bjöds på hjortfile, palsternack / potatismos, glöggsås och kryddsmör...sjukt gott! Kul med lite nya smaker:-) 




Kram Anna