Bra start!:)

Har haft en lugn skön helg. På lördagen var vi på dop i stadskyrkan med efterföljande fika på Café pärlan, jättefint och trevligt! Snart dags att börja planera Hugos dop då....får väl bli någon gång i januari eller februari tänker jag :)
Annars har jag inte gjort många knop i helgen, en barnvagnspromenad tillsammans med Clara i fredags och med Vilma igår. Får hoppas att det dröjer bra många år innan det är sitt eget barns barnvagn hon drar..vill inte bli mormor riktigt än ;-) 

Kringelbak blev det på eftermiddagen. Josef hade världens bästa kringelrecept..och han gjorde helt klart de finaste kringlorna...mina och Claras jäste helt ihop i mitten!:) Ska exprimentera och ha i saffran eller kardemumma i degen också nästa gång vi bakar.
Igår kväll gick tjejerna bort till Christer och vi kollade Solsidan och Hellenius här hemma.
Måndag morgon = babymassage.
Idag gick Maggie igenom bröst, armar och ansiktsmassage. Hugo verkar tycka att det är jätteskönt så jag är glad att jag började i den här gruppen:) Efter en kopp kaffe inne på Källan tog Emelie och jag en promenad i det härliga vädret...lilla Doris fick också följa med..:) tack för trevlig pratstund!:)
Nu ska jag sätta mig och kolla igenom några jultidningar (medan Hugo sover) för att få lite inspiration till att pynta iordning inför advent!
Hoppas ni haft en lika bra start på veckan som jag haft!


Kram/ Anna
 
 
#1 - - Josefin:

Det snöar :) jag fick världens mys känsla av det.

Svar: :-) Tyckte också det såg mysigt ut.:)
Anna Karlsson