Glad Påsk!

En Glad Påsk önskar jag er alla! 
Igår kväll var vi bjudna på grillkväll hos Björn och Malin i deras nya hus. Allt var verkligen gudomligt gott! Sådär gott så man vill ha receptet och göra lika! Hugo somnade i vagnen efter en stunds vaggande och vi hade en supertrevlig kväll ! Vid elvatiden skjutsade jag ut Vilma som varit hos en kompis till C:s stuga sen hämtade jag upp Josef och bröderna Matsson och åkte ut till vår stuga.
Hugo slog upp sina blå klockan sju imorse och sen har det varit full fart nästan hela dagen. Åkte in till stan och hämtade upp tjejerna för att sen åka och äta påsklunch hos mamma och Bengt i stugan. Jättegott!

Sen tillbaka till vår stuga och hade det skönt i solen hela eftermiddagen! Spelade kubb...tjejerna mot killarna..och vi hade inte turen på vår sida idag. Men roligt hade vi!:-)
Vid femtiden åkte jag och barnen in till stan medan Josef och bröderna stannade kvar. De skulle på fest ikväll, vilken jag också var bjuden på,, men jag blir hemma och myser med alla mina godingar istället!
Ha en fortsatt trevlig påskafton!
Kram Anna