Elmia lasbilsmässa!:)

Tre supertrevliga dagar i Jönköping på Elmia lastbilsmässa hade vi jag och grabbarna! Nu var det inte så att jag var med och kraschade en tänkt grabbhelg om ni nu skulle tro det, för det skulle aldrig falla mig in utan det var Josef som ville att Hugo och jag skulle följa med:-) Jag tycker att det är så intressant att träffa och se människor som lägger ner hela sin själ på sitt intresse och jag förundras alltid över vad det är som får oss att välja olika? När jag var yngre var jag "hästtjej" och all min fritid och alla mina pengar gick till hästen och hästprylar. Så jag vet hur det känns att ha ett "intresse" och jag får alltid den där härliga hästkänslan så fort jag kommer in i ett stall eller känner hästlukt. Det är bara det att för tillfället känner jag inte att jag har varken tid eller pengar att gå "all in", en prioriteringssak i och för sig, men så känner jag just nu.  Här var det människor som gav allt till sin lastbil...imponerande! Rykta hästen, putsa läder, rida - putsa, polera, köra....olika intressen men säkert samma känsla! Jag föredrar fortfarande hästar dock! :-)
 
Puss och kramkalas när tjejerna kom till mig...åh, vad jag längtat efter dem! Inatt sov vi första natten i lägenheten sen i påskas, blir enklare på morgonen när de kan gå själva till skolan. Vi får se hur vi gör resten av veckan...kanske vädret som får styra!:-)
Tack till er som "privat" hört av er med tips om bra förskolor, känns lite lättare att välja nu faktiskt!:-)
Ha en bra dag!
Kram Anna