Från fullt ös till...hm, vad ska man hitta på?

I söndags eftermiddag åkte barnen till Christer  och jag längtar efter dem med ens de svängt ut på vägen. När de är här går det i ett...vi gör än det ena än det andra och man fixar frukost, lunch och middag  och går på högvarv. Sen när de åkt vet man inte riktigt vad man ska ta sig för. Vi tog en promenad bort till Linda, Emma och Lisa häromdagen och tog en kaffe. Hugo är stormförtjust i Emma och de höll varandra i händerna och dansade lite..hur söta som helst! På kvällen tog Josef, Hugo och jag en cykeltur bort till mamma och Bengt.
Igår tog vi en kort premiärtur i båten...underbar känsla att komma ut på sjön. Nu tyckte inte Hugo att det var sådär superkul med flytväst och att sitta still så ska ta med lite leksaker och så nästa gång.:-)
Vilma kom hit senare på kvällen så nu har jag iaf två av fyra godingar här.
Imorse gick jag upp en stund före de andra och satte mig på altanen med en bra bok och en kopp kaffe och myste. Vilken fantastiskt väder vi har! Jag bara njuter!
Josef och Hugo kom upp och vi åt frukost ute på en filt i skuggan under trädet. När Josef åkt till jobbet tog jag Hugo i skrindan och vi gick på smultron och blåbärsjakt.Vi behövde inte leta länge för det finns massvis! Vi åt och åt men plockade även med några hem till Vilma och jag gjorde iordning hennes frukostbricka!
 
I måndags började jag följa ett träningschema som jag fastnat för. Om åtta veckor springer jag milen igen utan problem hoppas jag! Jag kan upplysa er om att jag var helt slut efter första passet, intervallträning...fy tusan vad otränad jag är! Trodde jag skulle dö..;-)
Tisdag var vilodag...onsdag körde jag ett yogapass och ikväll blir nästa träningspass! 
Nu ska jag förbereda kvällens middag...ungskokt lax, färskpotatis, paprika och chilisås, sommarkimchi och grönsallad med, tomater, oliver och fetaost! Riktig sommarmat!:-)
 Ha det gott!
Kram Anna