Lite kort..

En kort uppdatering:-)I fredags kom resten av barnaskaran och vi har haft en skön hemmamyshelg.  Skulle ha varit på tjejträff hos Malin på lördagen men kändes dumt att åka ifrån barnen när jag längtat efter dem i flera dagar så jag planerade om och stannade hemma. 


Måndag, tisdag, onsdag ska de vara hos Christer för att sen på torsdag komma tillbaka hit igen. Till helgen ska vi nog ut på äventyr :-)
Idag fyller Bengt år så ikväll är vi bjudna till stugan på kalas. Nära och bra:-)
Hur det går med min träning? Jo, i lördags fick jag världens kramp i vaden efter en halv kilometer och fick avbryta min springtur, tog en evighet att ta sig tillbaka hem. På söndagen  som egentligen skulle vara vilodag gjorde jag ett nytt försök att springa dessa ynka 3 km. Vad gör jag då?! Snubblar på en rot i skogen och vrickar foten!! Dock inte så allvarligt så efter någon kilometers haltande kunde jag springa klart rundan och igår kändes det nästan helt bra! Så träningen går sådär men jag kämpar på!:-)
Ni får ha en bra dag kära läsare!
Kram Anna