Inskolning!

Oj, vad dagarna går. Dålig aktivitet av mig här på bloggen men tiden räcker liksom inte till just nu. Förra veckan började inskolningen på förskolan och det gick verkligen superbra...maten,vilan och allt annat fungerade utmärkt...men jag var ju med hela tiden. Kommer inte att kunna säga samma sak efter den här veckan tyvärr...för vår lillkille vill absolut inte bli lämnad! Igår lämnade jag honom en timma men han hade varit ledsen flera gånger. Idag skulle jag också lämna en timma men efter 10-15 minuter tyckte de att det var bäst att jag kom tillbaka för han var otröstlig...min goding! Blir en tuff vecka för honom...och för oss( Josef kommer att ta över inskolningen i slutet av veckan)...för man känner sig riktigt elak när man går. Men med lite tid kommer det nog att gå bra till slut...förskollärarna är toppenbra!
Förra helgen gick vi brasträffen tillsammans med Elin, Rickard och Milly..jättetrevligt! Får bli fler gånger framöver!
Hinner inte skriva mer nu men här kommer i alla fall lite bilder från dagarna som gått!














Ni får ha det så bra!
Kram Anna