Om döden, om livet och goda minnen...

 Vi kom aldrig iväg till någon öppen förskola idag Hugo och jag. Vi stannade hemma och fixde lite istället och när Hugo sov middag passade jag på att läsa i SnällBert som jag eventuellt tänkte mig ha som högläsninsbok i min nya klass när jag börjar jobba. Det är bland det bästa jag vet med mitt jobb som lärare...att få sitta framför en skara barn med tindrande ögon och läsa högt ur en riktigt bra bok, en sån där bok som når ända in i hjärtat.
 Efter lunch kom pappa förbi en sväng med god inlagd pumpa den här gången och lite andra fina, bra saker.
Sen kom Clara och vi gick ut i den friska höstluften och busade med Hugo en stund innan vi gick in och gjorde  äppelpaj. Mamma kom och vi tände ljus, åt äppelpaj med vaniljsås och pratade om döden, om livet och goda minnen från alla år med världens bästa mormor och morfar. Jag saknar dem! ♥
 
Nu ska Josef och jag mysa oss ner i soffan och kolla ännu ett avsnitt av Game of Thrones.
Ha det gott!
 
Kram Anna