Höstfix!:)

 
Förra helgen var det jag och Hugo...Josef var på lastbilsmässa i Ramsele och tjejerna var hos Christer. Mysigt hade vi men vi längtade allt väldans! Trevlig fika med Viktoria och Andrea som kom förbi på lördagen med en påse saker till Hugo..jättesnällt! Skönt att man fortfarande kan sitta ute...vilken fin höst vi har! :) Vi var faktiskt inte själva så  mycket när jag tänker efter...på söndagen åkte jag och alla mina goa barn till Karlstad för en shoppingdag! Och shoppades det gjorde det...det var en nöjd skara som sjöng ikapp på vägen tillbaka!:-)
Veckan har bjudit på än det ena än det andra. Besök av Madde en kväll...och Madde...jösses...Tack så mycket! Hon hade rensat sin garderob och hade med sig tre kassar med kläder till mig..hur fina och snygga som helst! Rena julaftonen!:-) Pappa var också förbi en dag..med supergod blåbärssylt den här gången. Så himla lyxigt med hemmagjord...och alla dessa E-ämnen och konserveringsmedel som man slipper få i sig! Tusen tack!:-)
Den här helgen är vi fullt hus igen!:-) Vi bor i stugan och har  höstfixat och grejat i trädgården och det underbara vädret håller i sig!
 
Kram på er!
Anna