Happy <3

 Vi har haft en helt underbar barnledig helg i Oslo, Josef och jag! Två nätter på Grand hotell på Karl Johan fick jag i födelsedagspresent och det var så himla mysigt! Jättefint, mysigt rum, otroligt vackert hotell och för att inte tala om frukosten. DET kallar jag hotellfrukost!
 
På fredagen träffade vi Raymond, Siv-Anne, Hakon och Siv. Ett par pubar och sedan mat på Hard Rock Café. Så jäkla god mat men det hade räckt gott och väl med förrätten...en Jumbo Combo och en nachos delade vi på alla sex. Vi orkade inte ens äta upp den. Sen kom varmrätten och jag tyckte att jag åt och åt men det syndes knappt på tallriken. Supergott var det i alla fall!! Sen gick vi vidare till ett par olika barer och jag tror klockan var halv 4 när vi kom tillbaka till hotellet! :-)
 
 
 Efter frukosten på lördagen blev det en promenad i underbart försommarvädret....vi gick bl.a. runt på operahuset och sen vidare för en öl här och en öl där.
 
 
Ute på Aker Brygge fick vi en toppenbra plats på uteserveringen på en bar och där satt vi ett bra tag och njöt i solen!
 Vi åt lunch på ett franskt Brasseri...godaste Ceasar salladen ever!!
 Senare på eftermiddagen gick vi tillbaka till hotellet och gick en sväng på spaavdelningen....bastu, bassäng och sånt. Härligt och rofullt!
På kvällen var det dags för nästa barrunda. Först baren på hotellet...sen tog vi taxi till Grunerlökka där Josef faktiskt bott i 10 år. Sedan blev det in på några mysiga barer på vägen tillbaka. Vi åt tapas...grymt gott!
Vi avslutade kvällen i baren på 37:e våningen på Radisson Hotell Med utsikt över hela Oslo. Sååå vackert!
 Checkade ut vid 12 tiden på söndagen och efter en promenad begav vi oss hemåt! Lite shopping blev det också...sommarkläder till tjejerna!
Hugo sov en natt hos mamma och Bengt och en natt hos faster Marit, Ola, Emil och Ronja och det hade gått superbra! Han hade inte varit ledsen en gång så det kändes väldigt bra! Vi planerar redan nästa tripp...;)
 
 Ha det gott!
Kram Anna