Alla mina <3-an!

Den här helgen har jag haft alla mina ♥-an hemma( märk,inklusive Vilmis;-)) Hon brukar ju annars ofta tillbringa mycket tid hos sin pojkvän på helgerna men den här helgen var hon hemma. Så det har varit riktigt mysigt! Lycklig och stolt mamma! :-)
Idag på eftermiddagen var vi på julgransplundring på Torpåsens Bygdegård. Jättetrevligt med tomtebesök och allt!:-) Men hur trevligt det än var var vi de första som åkte hemåt...för när dansen var slut och barnen fått sina godispåsar blev det "sockerkicksröj";-) Så för att undvika en omkullsprungen lillprins tackade vi för oss!:-)

 På kvällen blev det en tur ut till jobbet för ett par timmars planering, Clara följde med och gjorde mig sällskap. Men nu är jag hemma hos mina prinsar (prinsessorna har åkt hem till C) och jag ska planera bara lite till inför morgondagen innan jag tar kvällen!:-)
 
Kram Anna 
 
#1 - - Peter Bäckström:

Kul att se alla barnen tillsammans, de har blivit så stora och fina.
Det var jättelänge sedan vi fick träffa flickorna, hoppas vi får tillfälle någon gång snart.