Och så var det lördag...

Arbetsveckan sa bara svisch och så var det lördag. 
Det måste vara min lediga torsdag som bidrar till känslan av att veckan går så fort. Att kalla den "ledig" är att ta i, för att vara hemma med en snart 1 1/2 årig lillkille är mer ansträngande än att jobba kan jag upplysa er om. Dagens största utmaning var att lyckas tvätta ansiktet...på mig själv...det tar ju liksom bara 30 s, men på den tiden kan ett busfrö hinna med massor. Men jag lyckades...ett ben snett över toan för att hålla busfröet borta från toaborsten...blöta, tvåla in och skölja ansiktet med en hand för att med den andra se till att busfröet inte klättrar upp på badkarskanten och slår sig. Att toarullen och ett gäng schampoflaskor kastades i badkaret skadade ju i alla fall ingen:-)
Ansträngande javisst....men hur mysigt som helst ändå! <3 Fick faktiskt börja dagen med sovmorgon för Josef gick upp med Hugo och jag kunde ligga kvar i sängen en stund. Sen fick jag frukost på sängen av mina prinsar!
Lite senare bakade vi sockerkaka...Hugo fick göra sin egen och var mycket stolt. Mamma kom på besök. På eftermiddagen var vi på husvisning....mycket trevlig hus!:)
 Idag har vi tagit det lugnt på förmiddagen. Haft lite barnyoga med Hugo och tjejerna. Josef var tvungen att åka och jobba en sväng på förmiddagen . I eftermidag ska vi hem till hans pappa och Kristina på middag och vad som händer ikväll återstår att se.
Solhälsningen, full koncentration <3
 
 Ni får ha en trevlig lördag!
Kram Anna