Både mysig och mindre mysig helg!

Hela barnaskaran samlad i helgen...myspys dä!:-) Vi har grejat i stugan, lagat god mat, släckt alla lampor under Earth hour och myst med tända ljus. Inga mobiler som pockar på uppmärksamhet. Bara en lugn mysig timme runt köksbordet där vi pratade om allt mellan himmel och jord. Blir nog att införa minst en mobilfri kväll varje helg framöver..;)
 Idag var Vilma, Tilda och jag en sväng till Karlstad för lite shopping...så himla trevligt att strosa runt med så goa tjejer. Clara var hos Andrea under tiden och Hugo var hemma med Josef.
Det mindre mysiga denna helg var att Hugos öroninflammation tog skruv igen.....för tredje gången!! Så just nu lider jag av sömnbrist...för det är på nätterna han får ont. Dagarna går förvånansvärt bra. En natt utan sömn...inga problem...två nätter...går bra...men tre nätter där man blir väckt precis när man lyckats somna till typ varje kvart...känns som tortyr! Sen tycker man ju så himla synd om honom som ska behöva ha så ont! <3 Och en mindre rolig sak till... som jag skrev till en kollega förut...det känns som "det gått troll" i måndagar...för jag måste vara hemma från jobbet imorgon och gå till läkaren med Hugo igen! Min lillprins <3



Hoppas ni får en bra start på veckan!
Kram Anna