Söndagsmys och vab-måndag!

 Vilken otroligt härlig dag det var igår! Soligt och fint!
På förmiddagen åkte vi en tur till Volvo för att se om vi hittade några skridskor på bytesmarknaden...men icke! Det blev lite fikabröd istället som jag köpte av elever i 5:an på skolan! Sen åkte Hugo och jag ut till jobbet och kollade till och matade fiskarna. De är verkligen supersöta! Hoppas att de trivs i sitt nya hem!:-)
 Fick ett meddelande från Tilda ( som låg och sov när vi åkte) att hon inte mådde något vidare! Så åkte hem och muntrade upp henne med frukost på sängen och en Ipren. Det hjälpte i alla fall för stunden.
På eftermiddagen åkte vi ut till stugan. Krattade löv, gungade och tog en skogspromenad. Passade på att samla lite mossa och fönsterlav till årets adventsljusstakar. Alltså jag längtar så himla mycket efter julen att jag skulle kunna börja julpynta redan nu! :-) Vi har redan tjuvstartat med glögg och pepparkakor!
 
Vi firade Fars- Dag innan Josef åkte iväg på resan men ringde såklart så att Hugo fick säga grattis på självaste dagen! Och hur kan man fira Fars dag på bästa sätt när man inte är hemma med familjen? Jo, man åker en helikoptertur till Grand Canyon!! Det hade varit en häftig upplevelse! :-) Och Hugo är väldigt imponerad av alla bilder som Josef skickar.
 
 
 Min pappa jobbade så hann inte fira honom...men stort Grattis till honom också såklart! Han skulle komma förbi en sväng imorgon kväll! :-)
På kvällen blev Hugo lite hängig och fick feber. Så idag har jag varit hemma med honom. Tilda låg också hemma och var sjuk. Jag undrar om det är en mild variant av magsjukan som vi fått? Stannar hemma imorgon också.
 Ps: Min mobil fungerar inte på ett par dagar så ni vet ni som vill ha tag på mig. Väntar på ett nytt SIM-kort. Skicka på FB om ni vill ha mitt tillfälliga nummer! :-)
 Kram Anna
 
 
#1 - - Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka ett exempel på ämne och ersättning.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove