Stressande att vara sjuk.

Jobbigt när man vill något men inte riktigt orkar. Igår var en sådan dag. Ont i bihålorna och orkeslös. Man tänker att när man ändå är hemma från jobbet kanske man ändå kan fixa med något...men icke. Det är stressande.
Sedan känns det stressande att veta att kollegorna får dra ett tyngre lass när man är borta. Det känns stressande att man inte varit på och hunnit med alla möten man hade inbokade. Men vad gör man? Man kan ju inte hjälpa när man blir sjuk?
Konstigt egentligen....att man tillåter sig själv att känna sådan stress och press,  när man som jag har gått flera kurser där jag lärt mig tekniker som handlar om att släppa just stress?
Men....jag kom just på en sak som jag ska göra!!! Den bästa tekniken ever kom upp i dagen när jag reflekterade över denna känsla!
Ha det fint!
Kram Anna