Varför just den här veckan?

Förra veckan var jag förkyld men orkade ändå jobba. Lördagen kände jag mig något bättre och vi höstrustade lite i stugan och tog upp båten. Kanske var det när jag skulle "offra mig" och tog av mig strumpor och skor, drog upp byxorna och klev i den SVINKALLA vattnet för att knuffa ut båten som förkylningen tog fart igen? Vill inte tro att det berodde på det men man vet aldrig. Värkte i fötterna en bra stund efter...sådär ont så man nästan ville gråta gjorde det! Tänk att det finns isbadare??!
 Söndag eftermiddag blev jag iaf sämre och nu har jag varit hemma både måndag och tisdag från jobbet för jag har fått bihåleinflammation. Lutar jag huvudet minsta framåt känns det som huvudet ska sprängas. Jag vill inte vara hemma....hade ju planerat en massa roligt den här veckan! Och viktiga möten och allt vad man missar...blir stressad inombords.
Men Nasonex och hålla tummarna för att det släpper är det som gäller nu...och ta det lugnt! Vila mig frisk helt enkelt...och dricka varmt vatten med ingefära, citron och honung!

Kram Anna