Andra advent!

Har haft en helmysig adventshelg. Hugo mår bättre även om hostan hänger i. Kanske inte var helt klokt att låta honom köra häst och vagn i kylan men ville passa på att ta julkort när det var så vintrigt ute! Han blev i alla fall inte sämre av att komma ut i friska luften en stund.
En av bilderna jag tog lade jag ut och deltog i en "fototävling" som Per Morberg håller i på sin Instagram.
Och det verkar som att jag har tur i fototävlingar för jag var en av de fem som vann denna vecka! :-)
 
 
LillNisse fortsätter att hitta på tokighter. En dag var det snö på golvet och han hade gjort en snögubbe och en snölykta. Knasigt tyckte Hugo! Men fint! Snön gjorde jag av bakpulver blandat med balsam. Man kan forma precis som med riktig snö! Jättetufft!
 
 
Idag hade han smugit upp i Tomtelandet och satt och grillade marshmallows framför julkrubban. " Aja, han kan få sitta kvar där", tyckte Hugo." Han har ju så mysigt!
 
 
På eftermiddagen åkte vi ner på stan en sväng och strosade runt lite. Spännande med Olof och Elsa som var på besök.
 
Här kommer fler bilder från helgen!
 
 
Ha det gott!
Kram Anna