En midsommarhelg att minnas!

Vilken fantastiskt trevlig och rolig helg jag haft!
Först midsommarafton i stugan med helt underbara människor, dans kring midsommarstången, god mat, roliga lekar och många skratt! Jättetack till er alla! :-) Sedan hann jag träffa Marcus, Sofia och deras lilla Lovisa. Stolt faster! Gud vad goooo!! :-)
 
 
På midsommardagen lämnade vi över ansvaret för barnen till mamma och så bar det av till Göteborg tillsammans med Marit och Ola! Alltså jag kan inte beskriva hur himla roligt jag har tillsammans med dem...och tänk att vi alla fyra har haft Maj-Britt Eriksson på lågstadiet...kanske därför vi tycker så lika om saker och ting!! Haha.. :-D
Ola hade ordnat en kanonbra lägenhet som installerade oss i innan vi tog en taxi till avenyn. Det blev god mat och dryck på Hard Rock Café och sedan gick vi bort till Ullevi och såg The Boss!!
Han är så grymt bra!!! Vilken konsert!!!Sjukt imponerad av hans energi måste jag säga! Och tänk er att stå tätt intill mannen man älskar och höra The River i ett fullsatt Ullevi med tusentals lampor som gnistrar som stjärnor på läktarna...den känslan är magisk! <3
Efter konserten fortsatte trevligheterna ett tag till innan vi tog en taxi tillbaka till lägenheten!
Marit och jag fick åka med Björn och Gunilla hem igår...jättesnällt. Killarna skulle stanna ett par dagar till och se Bruce andra konsert också men vi hade ett och annat att fixa med här hemma! :-)
Idag har jag, Vilma och Hugo varit i Karlstad och haft en helmysig dag.  Mariebergsskogen, ett sjukhusbesök, leksaksaffärer och shopping på Bergvik hann vi med. Jag är så otroligt tacksam över att ha fått fyra så underbara barn...ni är bäst! <3
 
 Kram Anna