En vecka går så fort!

En vecka går så fort! Förra helgen var vi  tillsammans i Stockholm...den här helgen är vi lite utspridda. Jag och Hugo hemma i stan( och tursamt nog har vi Clara hos oss ikväll också). Vilma är med Filip, Tilda med kompis och Josef....han är ända borta i Barcelona han!!
I veckan ha vi bott i stugan ett par dagar......hur mysigt som helst!! Alltså gissa hur mycket jag längtar efter sommarlov när vädret är som det varit!?
I torsdag åkte Josef till Barcelona  med några vänner för att gå på Bruce Springsteen! Så himla glad för hans skull! :-) Är man tillsammans med ett Brucefan så är man!! ;-D <3
Igår blev typiskt nog Hugo sjuk så jag var hemma och vabbade....tror att det "går troll" i att jag måste vara hemma när jag planerat in något extra kul med klassen! Tur att jag har så underbara kollegor som tar vid och genomför mina planer!! <3
Idag mådde han bättre min lillprins och ville åka hem till Marit, Ronja och Emil och leka. Och det fick han! Världens bästa faster och kusiner har han! :-) Jag åkte hem och passade på att städa...:-)
På eftermiddagen kom Clara och Nelly och bakade cupcakes. Egentligen hade vi tänkt gå ner på stan på cupcakeskalaset men vädret fick oss att låta bli. Vi hade ett alldeles eget kalas istället!!
 
Medan Josef rockar loss på Camp Nou sitter Clara och jag i soffan och tittar på Eurovision! Våra favoriter förutom Sverige är hittills Israel,  Cypern och Ryssland! Och Österrike!!  Vi får se hur det går:-)
Ha en bra kväll! :-)
Kram Anna