:-)

Mysigt med en Claris som vaknade upp här i stugan i morse. Släppte av henne i huset i stan när jag skjutsade Hugo till förskolan eftersom vi inte har någon skolskjuts från stugan. Tyckte att jag var ute i god tid men det spelar liksom ingen roll...får ofta skicka iväg ett sms till någon kollega om att "jag är på väg"...eller " blir någon minut sen". Brukar oftas komma precis i tid...typ på sekunden...men väldigt, väldigt sällan några minuter för tidigt. Hur svårt kan det va?? Ska göra ett nytt försök med det imorgon..;-)
 Idag har vi påskpysslat för fullt i klassen...riktigt kul! Jag hittade så enkla, söta "kycklingar" som man gjorde av klädnypor som kan sättas i påskriset som de fick välja att göra om de ville.Ska göra sådana hemma med Hugo någon dag.
Efter jobbet åkte vi förbi bibblan en sväng och sedan ut till stugan. Hade med påsklådan från stan så vi plockade fram lite påsksaker. Hugo hjälpte till att fixa påskriset vid lekstugan och sedan följde han med och plockade blåbärsris som vi pyntade sen. Jag blir superallergisk om jag tar in björkris men fick tips av en kollega idag om att använda just blåbärsris istället. 
Sedan blev det en del utelek i sandlådan...vilket härligt väder. Josef krattade och eldade i tunnan.
Lite senare fick vi besök av Björn och Gunilla som överraskade med presenter. Jag fick en supersnygg karaff ( precis en sån som jag gått och sneglat på i affären) och Hugo fick jättefina sommarkläder köpta i New York. Tusen tack!
 
 
 
 
Nu ska jag läsa vidare i hundboken!
#HappiChallenge
 
 
Ha en trevlig kväll och ta hand om er! <3
Med kärlek <3
Anna
 
 
#1 - - Annsoh:

Jätte fina bilder! :) Hoppas du har en bra dag!

Svar: Tack så mycket!:) Detsamma :-)
Anna Karlsson