Den här veckan :-)

Claras rum är färdigmålat. Jag var först lite skeptisk till svarta väggar men det blev faktiskt jättemysigt och snyggt!
Det blev inget badhus på onsdagen men däremot igår.
Madde och barnen träffade jag i fredags och vi hade hur mysigt som helst som ni kunde läsa i ett tidigare inlägg.
Snön har äntligen smält bort och jag blev aningen bestört idag när jag kollade ut genom fönstret i klassrummet och såg hur snön vräkte ner. Men som tur var töade den bort direkt! Jag vill ha värme och sol nu!!:-)
 
 
 
Den här veckan:
...ska jag plantera rosor och andra växter som jag köpt i stugan.
...ser jag fram emot att sova i stugan några nätter.
...vill jag lära mig hur man länkar till gamla inlägg i bloggen.
...undrar jag vad jag ska laga för god mat till helgen.
...är min intention med yogan att göra solhälsningen varje morgon.
Tänker jag på följande citat lite extra:
"Connect with your personal magic"
 
 Ha en bra vecka!
#HappiChallenge
 
Med kärlek <3
Anna