Lyckodag! :)

Idag har jag blivit glad för flera saker. Det började med att jag fick positiv feedback på en bild som jag lade ut igår. Den delades på  @visitkristinehamn på instagram och jag hade även fått många trevliga kommentarer på facebook. Sedan fick jag ett mail från blogg.se om att jag vunnit pris i tävlingen #HappiChallenge som jag deltar i. Ni kanske har märkt att jag taggar varje inlägg med just det och det beror på den tävlingen. Jag vann en grymt snygg tröja från Happitude.se som jag får designa själv. 
På eftermiddagen kom Vilma och passade Milo en stund och Hugo och jag åkte ut till jobbet en sväng. Där hade mina snälla kollegor (som jobbar på fritids på lovet) gjort jättefint i klassrummet! Världens bästa ordning! Ser fram emot att gå till jobbet på måndag! Tack snälla ni! :-)
När vi kom hem hade Milos hunbox kommit i brevlådan. Jättebra saker från Hundboxen.se. Särskilt intresserad blev han av ett grisöra som låg där i.
Sen har dagen liksom fortsatt så med trevliga stunder och saker att att se fram emot. Vi gjorde klart i Claras rum, och fixade lite där. 
Imorgon har jag minst två saker att se fram emot. På förmiddagen ska jag åka hem till min moster och efter det blir det favorit i repris...utflykt till Kummelön. Men imorgon ska Madde och barnen med också...ska bli jättemysigt! Håller tummarna för bra väder! :-)
 
Ha en fin kväll!
#HappiChallenge
 
Med kärlek <3
Anna