Underbart väder!

Vilken härlig dag! Och vilken härlig känsla att vakna upp till sol när man ställt in sig på ännu en mulen dag eftersom det var det vädersidorna visade.
Idag blev det slalompremiär för Hugo. Visst...vi tog på honom pjäxor och skidor för två år sedan och höll i honom när han provade...men idag blev "provet" lite mer på riktigt. Nu förstår jag vad Josef menar när han säger att han får ont i ryggen när han åker skridskor med Hugo!! :-) 
Det gick i alla fall bra.....för att var första gången ;-) Lite mer vilja bara...sen så...
Men vad mer kan jag säga....underbart väder...bästa sällskapet...mysigaste stugan...god mat...och hur kul som helst!
 
 
 
 
 Sen vill jag tipsa om ett väldigt gott vin...Pazzione...Pernilla Wahlgrens vin! Min nya idol! Älskar Wahlgrens värld, podden Wahlgren och Wistam, Saga form, Piccadilly och nu hennes vin! 
#HappiChallenge
 Ha en bra kväll!
Med kärlek <3 Anna
 
 
0 kommentarer publicerat i Min vardag
Taggar: #HappiChallenge, Pazzione, Sälen, Wahlgren, wahlgren och Wistam