Härligt med sommar!

Vi forsätter stugmyset. 
Tilda har kommit hem från sin språkresa och mamma och Clara som också åkte en sväng till Malta är hemma de med. De hade alla haft det väldigt trevligt!! Jag kan varmt rekommendera STS för det har verkligen varit toppen. Det kändes väldigt tryggt och de anordnande många roliga aktiviteter för ungdomarna.
 
Vi har varit på vårt andra ultraljud som även den här gången visade en välskapt, livlig liten krabat. Vi har inte tagit reda på kön utan det får bli en överraskning. Jag har en namnlista som jag fyller på allteftersom...kan bli aningen svårt att enas så att alla blir nöjda <3
Vi ska tillbaka på ett tredje ultraljud eftersom jag antagligen har en föreliggande moderkaka. Det hade jag när jag väntade Vilma också men den hade dragit sig uppåt senare.Nu gör det mig inget om den ligger för öppningen den här gången för jag kommer att göra allt som går för att bli förlöst med kejsarsnitt. Mina två senaste förlossningar har varit grymt jobbiga eftersom både Clara och Hugo kom med ansiktet vänt uppåt istället för bakhuvudet vilket gör att de tar mycket större plats på vägen ner och nästan typ fastnade. Tilda som kom som man ska var lätt som en plätt att föda. Nu har jag förlossningsskräck och pallar inte en gång till!!
 
 
Min tur att ha halv åtta hos mig den här månaden så det har jag haft. Det har varit väldigt mysigt att få gå bort och äta gott och bara ha det trevligt så nu när vi gått varvet runt hoppas jag vi fortsätter och börjar om på nytt!:-)
 
Ett par dagar senare hade vi bjudning för mamma, Bengt, Carina och Sven. En mycket trevlig kväll med många skratt blev det! :-) 
 
 Annars har vi mest tagit det lugnt här hemma i stugan. Och jag måste ta det lugnt för jag har börjat få väldiga sammandragningar. Om jag antränger mig, stressar det minsta eller så börjar det. Det kan räcka med att gå med hunden eller åka och handla. Det kan ta ett par timmar innan det släpper. Har fått tillbaka illamåendet också och har spytt ett par gånger om dagen i ett par veckor nu. Mår skapligt däremellan. Ska i alla fall iväg på undersökning för sammandragningarna så får se vad de säger. Hoppas allt är i sin ordning ändå!
 
 
Ni får ha det så bra!
Med kärlek <3
Anna
 
 
#1 - - Matilda Kälström:

Får verkligen sommarfeeling av ditt inlägg, ljuvligt!
Och grattis till godingen i magen, hoppas allt går som det ska!!

Svar: Tack så mycket!😃
Anna Karlsson

#2 - - My:

Härliga bilder! :D Hoppas allt går bra med graviditeten och förlossningen :)

Svar: Tack så mycket!😃 Ja det får vi hoppas:)
Anna Karlsson

#3 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Alltså åh så härligt inlägg! Ser verkligen ut som många fantastiska sommarminnen :)

Svar: Tack så mycket!😃
Anna Karlsson

#4 - - veckomagasinet anne von porat:

Så trevligt ni har haft det

Svar: :-)
Anna Karlsson

#5 - - Hanna Karlsson:

Underbara bilder! Får verkligen sommarkänsla fast regnet vräker ner här utanför. Håller tummar och tår att du får igenom ditt kejsarsnitt.

Svar: Tack så mycket! :-)
Anna Karlsson

#6 - - kerstin ehrenholm:

Härliga bilder

Svar: Tack så mycket! :-)
Anna Karlsson

#7 - - Sarah Sjöstedt:

Vilket härligt sommarinlägg med massa fina bilder! Grattis till den lilla i magen. Väntar själv mitt första barn och är beräknad om tre veckor. Väldigt mysigt, nervöst, spännande, läskigt, härligt och alla andra blandande känslor. Förlossningen skrämde mig väldigt mycket innan, men nu vill jag bara få det överstökat. Ut ska barnet vilket fall som, men jag hoppas självklart på en smidig och bra förlossning :)

Svar: Tack så mycket!:-)
Spännande med första barnet. Ja, hoppas det går lätt och smidigt för dig! Lycka till med den lille! :-)
Anna Karlsson

#8 - - Amanda Niclasson:

Riktigt härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!:)
Anna Karlsson

#9 - - Ida:

Vilka härliga sommarbilder!

Svar: Tack så mycket!:)
Anna Karlsson

#10 - - Lovisa:

Fantastiska bilder : D

Svar: Tack så mycket!:)
Anna Karlsson

#11 - - Carro:

vilken härlig sommar du verkar ha haft :)