Jag har världens bästa kantarellställe!!:-)

Jag har världens bästa kanatrellställe som jag varit på väg till i flera dagar men det har liksom inte blivit av. Men idag på förmiddagen åkte jag och Hugo dit. Det bästa med det här stället är att man åket in på en liten väg...parkerar på ett visst ställe...kliver ur bilen...och fyller sin korg. Vanligtvis älskar jag att strosa runt i skogen och leta och hitta nya bra ställen...men just nu när jag måste ta det lugnt och inte orkar gå särskilt långt passar det här stället som handen i hansken. Hugo blev överlycklig över sin fyllda korg och jag utnämnde honom till "världens bästa kantarellletare" :-)
 
Ha det bra!
Med kärlek <3
Anna
#1 - - Åsa Andersson:

Åh vad härligt med kantareller,för torrt än så länge där jag bor😑
Njut av skörden!
Åsa

#2 - - kerstin ehrenholm:

Å vad skojigt att Hugo hittade så mycket svamp Ha det bäst

Svar: Ja, han var mycket nöjd! Tack detsamma :-)
Anna Karlsson