Skönt med lov!

Ja, veckorna har rullat på med jobb och februari har även gjort skäl för namnet "vabruari". Magsjuka och ögoninflammation har härjat lite här men annars är det bra.
Vi har firat födelsedagar, Claras, mammas och min.Vi fyller ju nästan på samma dag alla tre:-)
Det är många som frågar hur det känns att fylla 40 och jag kan bara säga att jag inte känner någon skillnad alls. Någon 40-års kris känner jag inte av...inte än så länga i alla fall! ;-) Men jag tror att det kan vara så att jag för tillfället är väldigt nöjd med tillvaron. Jag har fyra underbara barn, Josef som jag älskar, släkt och vänner som förgyller tillvaron, ett hus som jag trivs i, helmysig sommarstuga och ett yrke som känns helt rätt så som sagt jag känner mig väldigt nöjd. Visst har jag framtidsplaner och drömmar men om det inte skulle bli så känner jag mig fortfarande lika förnöjd...och det är en väldigt härlig känsla.
Just nu är det väldigt skönt med lov...skönt att bara kunna vara hemma med lillkillen som är lite febrig och hostig utan en massa måsten och utan att behöva vabba. Vi får se hur mycket sportande det blir. Hann ju i alla fall med pulkaåkning vid Sättrastugan och lite skidor på Västanås.
Här kommer lite bilder från senaste tiden. 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag!
 
Med kärlek <3
Anna