Allt du önskar kan du få...

 Nyårsafton firade vi hemma hos Anna och Kent. Jättetrevligt och fantastiskt god mat! Tusen tack!
 Tjejerna firade med kompisar lite här och där och de hade haft det jättekul! Skötte sig alldeles utmärkt så det kändes skönt. Som tonårsförälder är man ju på sin vakt om man säger så. Clara fick skjuts hem av Viktoria och Tilda och Anna hämtade jag lite senare. Summa summarum...en lyckad nyårsafton och en bra start på 2017.
 
Jag brukar inte avlägga några nyårslöften....däremot tycker jag om att göra listor och sätta upp mål för mig själv. Det hade jag gjort innan nyår så jag bara fortsätter med dem..:-)
Jo, jag har faktiskt antagit två "nyårsutmaningar" som började 1. januari...men det kallar jag inte för nyårslöfte precis. Den ena är Yoga i 30 dagar med Yoga World....ibland behövs en liten påminnelse varje dag för att hålla fokus. Därför tycker jag att den utmaningen passade mig perfekt.
Den andra är 30 dagar av tacksamhet...också en påminnelse varje dag att bli mer medveten om saker du är tacksam för. Tacksamhet är faktiskt en känsla som uppfyller mig för det allra mesta så den här övningen hjälper bara till att utöka den känslan.
Ibland händer saker som väcker upp den här tacksamhetskänslan ännu lite mer....och jag skickar många styrkekramar till de det berör. <3 <3 
Vi myser vidare....så härligt med jullov! Vi går till badhuset, biblioteket, pysslar hemma och kollar på film. Just nu är det Tingeling och önskedjuret som hägrar!
Bildresultat för tingeling och önskedjuret
 
 
Ta hand om er och varandra!
 
Med kärlek <3
Anna