Bästa vännen! <3

En lugn skön sommarlovsmorgon! Frukost framför "sommarlov". Efter det fick jag ett skåpstädningsryck medan Hugo satt och byggde lego. Det hör inte till vanligheterna men ibland så...;-)
Sen åkte vi in en tur till stan och handlade lite. Fyndade på Nille och så köpte jag lite tyg till köksstolarna i stugan.
Vid 13-tiden kom Madde ut till stugan. Hon hade gjort en superlyxig och god fruktsallad som vi mumsade på. Jättetrevligt att ses och prata...världens bästa vän har jag <3
 
 
 
När Josef kom hem från jobbet åkte jag på drop-in yoga på Norrgården. Hur mysigt och skönt som helst. Kommer garanterat bli fler gånger i sommar. 
"Skiftbyte" när jag kom hem. Josef åkte till golfbanan och hakade på Ola.
Sitter och funderar på vad man ska hitta på imorgon. Det enda inplanerade är Hugos klipptid vid halv 12. En utflykt någonstans kanske..?
 
Ha en bra kväll!
Med kärlek <3
Anna