Den här veckan...

 Jag lyssnade klart på boken  I en annan del av Bromma. Så himla bra! Jag har även lyssnat klart på Det är något som inte stämmer. Den är också skriven av Martina Haag och var riktigt bra den med. När vi åkte ner till Skåne började jag lyssna på en bok till av samma författare. Martina-koden. Det är så typiskt mig. När jag gillar en bok vill jag läsa alla böcker av samma författare. Som Paulo Cohelo...har i princip läst alla hans böcker. Min favoritförfattare nummer ett!! Agneta Sjödin är en annan favorit. Oj, har väldigt många favoritförfattare nu när jag började tänka efter. Får nog bli ett bokstips- inlägg lite längre fram! :-)
Wistam och Wahlgren har jag lyssnat på..ett i början av veckan och det senaste precis nyss. Alltså jag skrattar ihjäl mig...de är så himla roliga!!:-)
Madde nämde för mig att hon hade ett recept på ett väldigt gott matbröd..måste prova det! Bakade den här veckan ett bröd som i boken Annas mat heter Ett fantastiskt gott bröd. Det är verkligen ett fantastiskt gott bröd! Väldigt enkelt att baka det är det också!
Pilskott ville jag ta reda på vart jag kunde köpa...och gissa vad!! Viktoria på jobbet hörde av sig sig om att hon hade det hemma och att jag kunde få av dem. Och vad låg innanför dörren på jobbet imorse?! Jo, en hel bunt med pilskott till en koja! Blev hur glad som helst! Så himla snällt! Tusen tack bästa Viktoria!! <3
 Yogat lite varje dag har jag gjort med...så gick i mål med alla mina planer även den veckan! :-)
 
 
 
Så här har jag tänkt att pilkojan ska se ut när den är färdig :-) Så fortsättning följer....
 
 Den här veckan..
...ska jag läsa ett gäng valp- och hundböcker. Var på biblioteket och lånade flera stycken idag. Vill typ lära mig allt innan vår lilla krabat kommer hem.
...ser jag fram emot after work med världens bästa kollegor på fredag! Ska bli jättetrevligt!
...vill jag hinna övningsköra med Vilma ett par gånger. 
...undrar jag hur många nätter vi ska sova i stugan den här veckan? Vill vara där men har en massa fix i stan också. Skönt att ljuset kommit tillbaka...dagarna känns i alla fall mycket längre nu! :-)
...är min intention med yogan att fortsätta med yoga varje dag. Ett till två längre pass också.
Tänker jag på följande citat lite extra:
 "The time to relax, is when you don´t have time for it."
 
 
Ha en underbar vecka alla! <3
Med kärlek
Anna