En bra vecka!

 Veckan som gick var en riktig toppenvecka! Härligt väder, roliga projekt i klassen, stugmys, fika med bästa Madde och Pippi Långstrumpteater! Jag har planerat våren och sommarens sådd och jag har gjort andningsövningar...allt precis enligt mina planer!
Jag får tacka Hugo som vaknade kl 6 lördag morgon i stugan för det var en så sagolikt vacker soluppgång.
Vid 11- tiden åkte vi in till stan och hem till Madde och barnen på en fika. Jättemysigt och väldigt trevligt att träffa dem.
På kvällen hade vi grillpremiär i stugan. Mysigt och gott!
 
 Igår hade Josef namnsdag och då ska man få frukost på sängen tyckte Hugo, så det fixade vi.
Igår var vi på Christinateatern och såg Pippi Långstrump! Ett fantastiskt duktigt teatersällskap som turnerar runt i Sverige. Rena turen att jag såg en annaons på facebook att det skulle vara en föreställning! Hugo tyckte att det var jättekul och spännande och det tyckte jag med! Många skratt! Pippi kan man aldrig få för mycket av!!
När det var slut gick skådespelarna ut och pratade med barnen. Någon kram av Pippi ville han inte ha men däremot en autograf av konstapel Kling! :-)
 
 
 
 Sedan åkte vi ut till stugan och åt våfflor med hjortronsylt och glass. Mumsigt!
Packade sen ihop och åkte in till stan. Äntligen söndag och hämtade hem mina prinsessor ! <3
 
 En förkylning har smugit sig på Hugo.Väldigt snuvig och ont i halsen igår kväll och inatt hade han feber. Så den här veckan börjar med en VAB-dag. Clara är också hemma med feber idag. Återstår att se åt vilket håll det utvecklas?
Ha en bra dag!
Kram Anna