Jag blir så glad! :-)

Imorse vakande jag när mitt första larm ringde och konstaterade att jag låg kvar på samma plats bredvid Josef som jag somnade på! Kors i taket! Vi har sovit en hel natt utan att gå upp till Hugo. Han brukar alltid vakna en eller ett par gånger och ha växtvärk i benen men har nu, peppar peppar, sovit två hela nätter i sträck! Jag var faktiskt tvungen att smyga upp och kika in i rummet för att försäkra mig om att han låg där, och att han levde..;.) Sedan kröp jag ner och somnade om och inväntade mitt andra larm...och sedan mitt tredje...plus lite snoose på det.
Egentligen var jag pigg när mitt första larm ringde men det är så himla skönt att snoosa...fast jag vet att man blr tröttare av det.
Men idag kände jag mig pigg när jag gick upp.Det måste bero på att det är så ljust nu på mornarna! Vilket härligt väder det har varit idag! Jag blir så himla glad av sol!!
Hoppas att er dag varit lika bra som min!
 
 
Ha det gott!
Kram Anna