Veckan som kommer...

Ny vecka och nya planer :-)
Den här veckan...
...ska jag lyssna klart på ljudboken på BookBeat! I en annan del av Bromma av Martina Haag. Väldigt rolig. De dråpliga, tokroliga situationerna är i en klass för sig! Ett boktips! 
... ser jag fram emot att lyssna på veckans pod med Wistam& Wahlgren. Brukar lyssna på pod när jag tränar. Jättekonstigt tycker mina nära och kära som gillar att ha peppande träningsmusik i öronen. Det enda jag kan känna som kan bli lite konstigt när man lyssnar på pod är att jag ibland skrattar högt för att det är så himla roligt! Men jag försöker att behärska mig när jag tränar..;)
...vill jag baka något riktigt gott marbröd!
...undrar jag om jag lyckas få tag på "pilskott", eller åtminstone få reda på vart man kan köpa så att jag kan bygga en grönskande koja till sommaren. 
...är min intention med yogan att göra yoga en liten stund varje dag.
Tänker jag på följande citat lite extra:
"When you own your breath, nobody can steal your peace."
Ha en härlig vecka!
Med kärlek <3
Anna