November och höstlov!

 Ett lugnt och skönt hemmalov för mina prinsessor och min lillprins. Har fått mycket hjälp av dem då alla diverse gravidkrämpor begränsat mig. 

Hugo har experimenterat vidare med Draken Berta och så har vi pratat en del om vad teknik är. Fixade några teknikstationer åt honom som var mycket uppskattat. Sedan har det även massproducerats monsterbilder...han har gjort hundratals! Ska plocka ut en del av dem och göra en monsterbok har jag tänkt. Även vi andra har fått ritat monster efter monster till hans stora förtjusning!
 
 
Tilda har blivit antagen till Luciakandidat och var iväg och fotade lite här i veckan. Vilma tyckte att det var jättekul och mysigt när hon deltog förra året...håller tummarna för att även Tilda kommer att känna likadant.
 
 
I fredags var Josef ledig och vi hade en helmysig  dag! Det finns ingen som är så bra på överraskningar som han <3  Älskar honom <3
 
 Egentligen hade vi planer på att Hugo skulle ha en spökfest på helgen men eftersom jag mått som jag mått ändrade vi på de planerna. Istället bestämde vi att vi skulle ha en egen spökafton hemma.
Jag och barnen åkte till stadens kyrkogårdar och tände ljus för de vi saknar och minns med kärlek. Så vackert och stämningsfullt men det blev även lite kusligt för det hände en helt oförklarlig sak.
Sedan åkte vi hem och åt spökmiddag, berättade historier och hade en mysig kväll!
 
 
Ha det fint!
 
Med kärlek <3
 Anna