En skön höstdag!

Idag på förmiddagen åkte vi ut till ponnyhästarna på Västanås, jag, Hugo och Vilma. Riktigt skönt var det ute. Det blev lite ompyssling av Mini, mockning och en kort barbackatur för Hugo. Han var väldigt nöjd med det. Vilma fixade med Bambi och sen kom Elin, Ebba och Milly för att Milly skulle få rida en liten sväng. Hon passade perfekt på Bambi..så himla söta!
Jag och Hugo tänkte gå med på promenaden men jag fick sammandragningar och väldigt ont så vi fick stanna kvar i lekstugan och ta det lugnt.
När de kom tillbaka blev det en stunds lek innan vi åkte hemåt.
 
Resten av dagen har vi tagit det lugnt här hemma...kollat film, druckit varm choklad och lekt med piraterna. En skön söndag helt enkelt!
 
Josef är på väg hemåt men har några timmar att köra.
Nu ska jag mysa mig ner i soffan och kolla klart på Harry Potter och de vises sten...en riktig älsklingsfilm:-)
 
Ha det!
Med kärlek <3
Anna