Välkommen hösten!

Då lämnar vi sommaren bakom oss och välkomnar hösten...en årstid som jag älskar! Jag tror nog att det är min absoluta favvoårstid!( säger jag iofs om alla årstider)
Modet är helt klart snyggast på hösten, man kan titta på TV, man kan gå ut i skogen utan att bli uppäten av mygg, man kan sitta framför brasan (min förhoppning är att vår öppna spis blir godkänd för eldning) med en bra bok och en kopp te och man kan tända ljus och krypa ner i ett varmt skönt bad.....och så det bästa av allt...det är mindre än 4 månader kvar till JUL!!!!!!
Augusti har varit en lugn månad för min del. Vi har varit på Nils 4-årskalas, vi har firat världens bästa Vilma som fyllt 18 år, varit på farmors begravning, ätit gott och som sagt tagit det lugnt.
Kräkningarna och sammandragningarna håller i sig och min ordination är fortsatt vila. Läkarnas bedömning blev sjukskrivning fram till beräknad förlossning. Hoppas den lille stannar kvar där inne tills den växt klart! <3
Imorgon fyller Hugo 4 år! Jösses vad tiden går fort! Tur man har stora tjejer och världens bästa sambo som hjälper till med det mesta inför kalaset!
 
 
 Ha det gott!
Med kärlek <3
Anna