Det här gjorde jag min första mammalediga vardag..

Idag gick jag upp innan larmet ringde. Startade kaffebryggaren och tog sedan med min kopp in för att väcka Hugo...med Sigrid på armen. Josef gick också upp och tog emot snickarna som ska göra om vårt badrum. De kom för att ta sig en titt på jobbet och  vad som ska göras. Tjejerna gick till skolan. Tänk...vårtermin...hur härligt låter inte det!
Efter frukost och lite tv-mys skjutsade Josef Hugo till förskolan. Snickarna åkte kort därefter.
Min första mammalediga dag ensam med Sigrid. Vill ni veta vad vi gjorde?  Jo, vi gick och lade oss och sov!! Sov hela dagen tills det var dags att åka och hämta Hugo. Några riktigt välbehövliga timmar men ändå känns det som att jag kunde ha passat på och gjort en massa saker..typ städat...när hon sov. Men det får bli en annan dag. Idag behövde vi sova!!
(null)

(null)

(null)
Ha en fin kväll!
Med kärlek❤️
Anna