Nyårsafton.

Det nya året firade vi in hos Marit, Ola och barnen. Vi hade en jättetrevlig kväll och bjöds på fantastiskt god mat! Precis som på julafton  kördes det hockeyturnering. Ola vann även denna gång!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

 
Hugo och Sigrid somnade i soffan så vid tolvslaget när de andra gick ut och kollade fyrverkerier så  skålade jag in 2018 bredvid dem med mannen som jag älskar❤️ 
  (null)

(null)

Tilda hade vänner på middag hemma hos Christer, Clara var med kompisar och Vilma var på nyårsfest med Filip. Clara kom senare och åkte med oss hem.

Vi hade som sagt en mycket trevlig och mysig nyårsafton. Tusen tack för allt!
Vi avlade inga nyårslöften men jag hittade den här och den känns väldigt rätt. Får bli min intention för 2018🌟
(null)

God fortsättning på det nya året önskar jag er!
Med kärlek❤️
Anna