Tjugondag Knut..då ska julen ut.

I förrgår morse sov Sigrid ända till kvart i 9 och Hugo och Josef till 9. Igår och idag till halv 10. Så skönt! Fyra nätter har jag fått sova bra nu. Hon har bara vaknat och ätit någon gång och sedan somnat om. Så tacksam för de nätterna.
(null)

Sånär som på några stjärnor i fönsterna och som inte riktigt få släppa taget ännu, så är julen utstökad och det känns vårvinterhärligt. 
Mina dagar är oplanerade för just nu är det lilltjejens mat-och sovklocka som styr tillvaron. Känner mig som en 24/7-tillgänglig mjölkmaskin .
Häromdagen lyckades jag få med Hugo och Sigrid på en liten shoppingrunda på stan.Mysigt! Det är inte "bara" kan jag lova.
Vi kom ut på en promenad i lördags också.(Josef var på hockey)....och jag fick även med Milo på den promenaden. Ganska svettigt innan vi kom iväg men sen så gick det faktiskt bra.
  (null)

(null)

(null)

(null)

Igår tog Josef med Hugo till ishallen och åkte skridskor...och sedan tog han med Milo ut till stugan så att han får springa av sig. Skönt att veta att de blivit lite mer aktiverade än de blir här hemma med mig.
På eftermiddagen sa vi hej då till Tilda och Clara som åkte till sin pappa. Saknar dem redan.
Idag ska vi åka ut till mamma en sväng och så ska vi till biblioteket. Vilma ska följa med oss❤️
(null)

Önskar er en fin dag!
Med kärlek ❤️
Anna