Intervju med LillPrins.

 Gjorde en liten miniintervju med Hugo häromdagen. Kul att ha när han blir äldre. 
  (null)

1. Något som jag brukar säga till dig?
Ska vi leka nått?
Tjata inte..
2. Hur många år är din mamma?
41 (är 42 men aja..ett år hit eller dit😊)
3. Vad jobbar din mamma  med?
Med lastbilar på pappas jobb.
Ola jobbar med sitt gym på datorn.
4. Vad tycker du om att göra tillsammans med mig?
Spela tv-spel.
5. Om ditt husdjur kunde prata, vad skulle det säga?
Hugo!
6. Hur skrattar mamma och pappa?
Mamma skrattar eheheh.... och pappa..hahahahaha
7. Vad är din älsklingsrätt?
Tacos. ( Han äter tacos utan tillbehör...bara köttfärs och tacochips..haha..gullunge)
8. Vilken är din favoritvisa?
Ute blåser sommarvind.
9.  Vad är din älsklingsfärg?
Röd.....som en ljussabel.
10. Vad åt du till lunch igår?
Köttfärsgryta.
11. Vart vill du åka?
Till Legoland....eller Leksand.
12. Vilket är ditt älsklingsdjur?
Monster...haha...nej..Lejon.
13. Vad brukar din mamma göra?
Läsa för mig...laga mat.
14. Vad brukar pappa göra?
Spela tv-spel med mig ibland...och läsa för mig.
15. Vad gör vuxna glada och lyckliga?
Kärlek.
16. Vad har du gjort idag?
Varit sjuk...spelat lite.
17. Hur många år är du?
5.
18. Hur många år är dina syskon?
Clara är 15..nej 16...18 är Tilda snart..Vilma 19 och sigrid 1.
19. Vad skulle du vilja ge till dina syskon?
En bajskorv....eller en ring.
20. Hur stark är din pappa?
JÄTTE...han orkar ju bära mig. Fast Emil är starkare för han är Hulken!!
21. Vad är sin pappas älsklingsrätt?
Spagetti och köttfärssås.
22. Vad är din mammas älsklingsrätt?
Sallad och räkor.
23. Ett knasigt ord?
Bajs.
24. Vem är din bästa vän?
Emil- min kusin är min BÄSTA vän!!
25. Hur vill du att ditt hus ska se ut när du blir stor?
Det skulle se ut som ett slott.
26. Hur många barn vill du ha när du blir stor?
15 eller 50!
26. Tycker du om att vara med och handla mat i affären?
Det är kul.....om man köper tacos.
27. Vad tycker du om att göra?
Leka med playmo.
28. Vad vill du ha för bil när du blir stor?
 En racerbil.
 
 
Ha det gott!
Med kärlek <3
Anna