Vilma 22 och Sigrid och Hugo på youtube.

 I lördags var vi på kalas hemma hos Vilma och Osacar. Hon fyllde 22 år i fredags. Allstå jag kan inte fatta att det gått 22 år sedan jag själv var 22 och åkte in till BB för första gången. Jösses vad tiden går fort.
Väldigt mysigt kalas var det och superfin och god tårta fick vi. Mamma och Bengt var också med. Jag känner mig rikast i världen med mina fem guldklimpar och alla mina nära och kära.
Tack för att ni finns <3
 
 En dag gjorde vi en utflykt till Kummelön. Sigrid sjöng för korna som verkade gilla hennes sång. Så fort hon gick fram till hagen och började sjunga kom de och radade upp sig.
 
 
Vi har startat en youtubekanal Sigrid, Hugo och jag.
 
Det var egentligen Sigrid som ville börja göra filmer som "Natsya" och så helt plötsligt ville Hugo också vara med . Eftersom jag älskar foto och sån´t så var jag inte sen med att haka på den idén. Två filmer har det blivit hitills men tanken är att vi ska fortsätta filma lite av varje. 
Så in och titta om ni inte redan gjort det och prenemurera gärna så att ni inte missar när vi lägger ut något nytt. VÅRA BÄSTA DAGAR heter själva kanalen
 
 
 
 
 Igår var vi till badhuset en sväng efter jobbet. Vädret var inte det bästa så det kändes som en bra aktivitet då Hugos fotboll blivit inställd.
 
Planer för resten av veckan? 
  • Ska försöka få till några övningskörningstillfällen med Clara. Hon har klarat teoriprovet och ska köra upp om några veckor.
  • På fredag kommer Marcus, Sofia och Lovisa hem till oss  på middag, ska bli trevligt.
  • Fix inför Hugos spökkalas om ett par veckor.
  • Filma en pysselaktivitet
 
Ha en fin onsdag!
Med kärlek <3
Anna