Hej Måndag!

I fredags firade vi Josef hela vår stora familj och det var supertrevligt.
Många glada skratt!
(tyvärr har jag inga bilder från kvällen)
(null)

(null)

På lördagen åkte vi ut till stugan på eftermiddagen och hade lördagsmys där. Mamma och Bengt kom förbi på lite tårta och grattade Josef.
(null)

(null)

(null)

Söndagen började med ett bad i bubbelpoolen för Josef och barnen och jag fixade söndagsfrukost.
 Hur mysigt som helst! 
(null)

(null)

(null)

(null)

 
På eftermiddagen åkte vi hem till stan och sedan kom Ola, Marit och Emil förbi på en fika. De hade med sig en lite försenad julklapp till Hugo, ett lasersvärd, och han blev överlycklig. Och inte nog med det...Emil smög ned i källaren utan att Hugo märkte, och klädde ut sig till Kylo Ren (Star Wars) och så hade han med eget eget superhäftigt lasersvärd. Sedan tog Ola med sig Hugo (som bar på sitt svärd) ned i källaren som var nedsläckt och helt plötsligt kliver Kylo Ren fram. Gissa om detta blev spännande för vår Star Wars- fantast! Laser-duellen var ett faktum! 
 
 
Den här veckan: 
...ska jag gå och lägga mig skapligt i tid så att jag hinner ligga och läsa en stund innan jag blir för trött. Har flera riktigt bra böcker som jag börjat i just nu.
...ser jag fram emot att planera för vårt nya kök i stugan. Väldigt många beslut att ta dock...som man egentligen inte hunnit tänkt klart på.
...vill jag se klart på de sista avsnitten på "The queens gambit". Otroligt sevärd serie på Netflix!
...undrar jag vad jag ska hitta på för kul pyssel med barnen?
...är min intention med yogan  att hinna med ett morgon- och kvällspass varje dag.
Tänker jag på följande citat lite extra: "Världen kan inte förändras över en natt, men det kan ditt sinne."
 
Hoppas att ni alla haft en fin start på veckan!
 

Med kärlek❤️
Anna