Fram och tillbaka...

Just nu är jag väldigt fram och tillbaka med hur vi ska planera vårt framtida boende. Väger för och nackdelar mellan olika förslag och bollar idéer med Josef och barnen. Vi skulle ju faktiskt kunna bygga ut stugan och bo där året runt...vi har en väldigt fin idé och ritning på hur det skulle kunna bli. Jag är en lantis och jag trivs oförskämt bra där. Jag skulle kunna köpa en häst framöver och hyra in i något av de närstående stallen, vi skulle kunna ha några höns och kanske en katt och hund. Jag har min vän Linda och Viktoria med familjer bara ett par hus bort och mamma och Bengt har också planer på att flytta ut till sin stuga året runt och dit är det bara ett par kilometer.
Vi skulle bara ha ett ställe att sköta och vi skulle få billigare boendekostnad. Men sen är det ju det där med avståndet. . Att barnen inte bara kan gå hem efter skolan utan behöver skjuts hit och dit. De skulle ju i och för sig ha rätt till skolskjuts de veckorna de är hos mig....men ändå...det blir mer omständigt på något vis. Men just nu har jag alla barnen med på tåget....och som sagt...vi trivs väldigt bra i stugan!:-)
Nu ska jag väcka lillprins och åka till sjukhuset och kolla örat igen! :)
Här kommer iaf lite inspirationsbilder:)





Kram Anna