2:a december!

 Någon har busat och stängt in LillNisse! Undrar vem det kan vara? " Det är nog mina pirater" trodde Hugo.
Han hjälpte honom ut och hittade sen brevet i tomtepåsen som han gjorde igår. ( det var det som var gårdagens uppdrag) Idag handlade brevet om balans och dagens uppdrag var att göra ett balansspel.
 
 Jag är fortfarande hemma med Hugo som dras med djup hosta. Han har inte sovit särskilt bra inatt men hoppas att det här är sluttampen på den här förkylningen.
Ledsen att jag missar vår inplanerade utedag med klassen idag. Bakade muffins och åkte ut och lämnade i klassrummet igår kväll + lite annat fika som de får ta med till skogen. Hoppas att de får en riktigt trevlig dag!
 Sen bakade jag hallongrottor till oss. Det var bara det att jag gjorde en dundermiss! Det skulle vara marsanpulver i...och ja, det hade jag. Det jag upptäckte sen när de var klara var att jag köpt marsanpulver som man kokar vaniljsås på...det pulvret blir inte alls lika gott att ha i. Blä!! De blev i alla fall skapligt fina!:-)
 Ha en bra dag alla!
Kram Anna