Ett underbart jullov har nått sitt slut!

 Har haft ett helt underbart jullov! Kan inte med ord beskriva hur glad jag är över min familj och alla mina nära och kära <3
Nyårsafton firade vi hemma hos Henke, Hanna och lilla Kerstin. Kent, Anna och Maja var också där. Clara och Tilda var också med under middagen med sedan skjutsade jag dem till kompisar som de ville fira tolvslaget med.  Hämtade senare också så jag skålade inte med champagne detta nyår! Var sak har sin tid och som tonårsförälder känns det viktigt att ha koll och finnas till hands om något skulle bli tokigt. De skötte sig iaf exemplariskt alla mina tjejer. Vilma hade tjejfest hemma hos Christer och de hade haft jättetrevligt de med!
Jag åt ostron för första gången så nu kan jag bocka av det på min lista! ;) Dividerade med mig själv en bra stund innan " slajmet " slank ner. Middagen var helt otroligt god som Henke lagat...en mästerkock! Och desserten som Hanna gjort var gudomlig! Tack alla för en jättetrevlig kväll! Josef hade med raketer... men Hugo som vaknade till vid tolvslaget var inget stort fan av dem så vi gick in och satte oss i soffan. "Inge roligt" sa han! Så kan det gå...blir inte alltid som man tänkt sig!
 
 
Vår fina Olof!:)
Känns härligt med ett nytt år! Har inte gett några nyårslöften men har sagt till mig själv att det ska bli mer fokus på träning detta år jämfört med förra. Mer yoga, mer grönt och mer skrivande! Läsande också för den delen!
Vi har bytt boktema i Hugos rum....från julböcker till Alfons Åberg! Mysigt med godnattsagor!
 
 Imorgon börjar jag jobba igen och det känns faktiskt riktigt roligt! Eller man kan säga att jag började idag för jag har suttit och grovplanerat upp all NO inför våren för de klasser som jag har ansvar för medan Hugo var hos Marit ett par timmar. Kul vi ska ha! :-)
Nu ska julen städas ut!
 
 
Ha det gott!
Kram Anna