Du gamla du fria...

Den här dagen började på allra mysigaste sätt...vaknade till fågelkvitter...i skönaste sängen...bredvid mannen jag älskar...och med känslan av att kunna ligga där så länge jag ville och andas in härlig sommarluft. Underbart! <3
 
Josef och Kent har byggt klart bryggan idag...blev hur bra som helst! Vi har utsikt över hela sundet därifrån.
Själv har jag det mest tagit  lugnt idag på förmiddagen...solat och läst böcker. Sedan åkte jag in och hämtade Hugo och han hade verkligen haft det jättekul. " Jag kommer tillbaka imorgon" sa han när vi gick! :-)
 
På vägen hem somnade han i bilen så jag lade in honom i sängen när vi kom tillbaka och fick en stund till i solstolen med min" braiga" bok och en liten pratstund med Clara och Maja som sovit bort en halv dag ;-)
Fick väcka honom efter en timme och när Josef och Kent var klara med bryggan firade vi med tårta i dubbel bemärkelse...det är ju faktiskt nationaldagen idag! "Sverige fyller år" sa Hugo.
 
 
 
Imorgon är det vardag igen....längtar efter min goa klass...men nu har nedräkningen börjat...bara 4 dagar kvar...sen är det inte min klass längre. Kommer fälla en och annan tår på skolavslutningen detta år! <3
 
Kram Anna