Den här veckan :-)

Jag har verkligen tagit vara på alla stunder i veckan som gick och känt mig närvarande. Helgens trevligheter i Sälen har jag delat med mig av...och jag hade verkligen hur trevligt som helst när jag umgicks med mina nära och kära.
Jag är dock inte klar med alla omdömen men på god väg....blir nog klar imorgon! Jag har försökt att göra några yogaövningar varje dag...missade någon dag i Sälen men är nöjd ändå. Så summa summarum...en riktigt bra vecka!
 
Den här veckan:
...ska jag förbereda en massa saker. Hundplats, påskpyssel, påskmat och en del annat småfix.
...ser jag fram emot att hämta hem vår nya familjemedlem Milo.
...vill jag ta vara på alla stunder. Tacksam för mina nära och kära. <3
...undrar jag vad det är som går fel hos människor som vill göra onda gärningar? Hur mår de? När gick det snett?
...är min intention med yogan att göra övningar som särskilt mjukar upp ryggen.
Tänker jag på följande citat lite extra:
"Namaste, the divine in me, honors the divine in you."
 
Nu ska Clara och jag gå ut och ta ett härligt kvällsbad! :-) 
 
#HappiChallenge
Må väl,
med Kärlek <3
Anna