Mysiga dagar!

Vi fortsätter myset här uppe i Sälen!
Det blev trollskogen idag också...och Valle show!
Hugo blev helförtjust i Valle och efter föreställningen fick alla barn som ville krama Valle. Och jag tror nog att han fick den längsta och goaste kramen av Hugo. När Tilda ( som följde med Hugo upp på scenen) och Hugo gick därifrån kom han på att " Han skulle ju ha fått en puss av mig också" <3
Efter showen blev det varm choklad och våfflor i våffelstugan. Mumsigt!
När vi sen gick och köpte liftkort till Tilda hittade han till sin lycka "Vallelego" som han köpte för sina sparade veckopengar. 
 
 
 
Nu är jag åter i stugan...Hugo somnande i bilen på vägen tillbaka och sover gott härinne i sängen...Tilda, Josef och Ola åker slalom...Clara, Marit, Ronja och Emil tog en promenad till affären. Men innan de gick satt vi i solen, tog ett glas vin och pratade om livets hemligheter. 
Jag längtar redan till nästa år....det är så himla mysigt här uppe! Och Hundfjället är min absoluta favorit här i Sälen. Får nog bli en hel vecka nästa gång! :-)
 
 
 
#HappiChallenge
 
Ha en bra dag!
Med kärlek <3
Anna