Stugmys:)

Imorse gick Hugo och jag på en liten morgonpromenad med Milo. Josef hade varit ute med honom en sväng inatt så han fick sovmorgon idag.
På förmiddagen kom mamma, Bengt och moster Carina och hälsade på. Hugo fick bjuda på sin tårta. Måste åka hem till Carina någon dag...hon har gjort en fairy garden...precis vad jag drömmer om att göra här i sommar. Ska bli jättekul att se! :)
Sedan kom farfar Leif och Kristina. Milo sov hela tiden de var här....han var nog trött efter långpromenaden Josef, jag och Hugo tagit en stund innan de kom.
Senare på eftermiddagen åkte jag in till stan och hämtade två av mina prinsessor. Äntligen. Så nu har vi ätit gott, badat lite och Clara och jag kom precis in efter en liten kvällpromenad. Notera, liten, tänk er själva att gå ut rakt i mörka natten. Finns inga gatlampor här så det blir väldigt, väldigt mörkt! Och vi är mörkrädda ;-)
 
Skönt med påsklov...känns helt underbart att vara ledig en hel vecka nu!
#HappiChallenge
 
Trevlig kväll!
Med kärlek <3
Anna