Veckan som kommer...

Äntligen söndag och bytardag och jag får äntligen rå om mina prinsessor en hel vecka. Trerätters igår på Selma och trerätters söndagmiddag här hemma. En riktig mathelg kan man säga. Imorgon är det dags för jobb, dagis och skola igen och det är en fullsmeckad vecka i min kalender.
Förutom allt inplanerat i veckan som kommer...
 
....ska jag  träna minst tre gånger. Gymma två dagar och simma en dag:-)
... jag framser emot halv åtta hos Elin på onsdag. Ska bli jättetrevligt!
....vill jag få ordning på min jobbdator som för tillfället lever sitt eget liv. Tur att jag fått en ny dator hemma som förutom att den är toppenbra och snabb har världens skönaste tangentbord så jag vill bara skriva och skriva och skriva:-)
...undrar jag  om vi kommer att hålla oss friska?
..är min intention med yogan att helt enkelt YOGA.
Tänker jag på följande citat lite extra:
You attract the energy yhat you give off. Spread good vibes.Think positively.Enjoy life"  okänd
Godnatt och sov gott!
Med kärlek <3
Anna