Veckan som kommer...

 Nu har det gått en vecka och jag vet nu svaren på förra söndagens tankar, planer och funderingar. Tränat, ja, halv åtta hos Elin var supertrevligt och gott, har jag efter en del om och men fått ordning på min jobbdator, underlättar enormt, vet jag att nästan alla i familjen höll sig friska ( Tilda låg dock förkyld hela veckan stackarn ), har jag yogat och jag har varit positivt inställd till det mesta! En bra vecka helt enkelt! :-)
Dags att sätta upp nya planer. Kommande vecka..
..ska jag planera vårens sådd. ( vad jag ska så i stugan alltså.) I stan blir det nog inget planterat den här sommaren. På sin höjd gräs i så fall:-)
...ser jag fram emot att det ska bli vårfint väder i veckan.
...vill jag sova ett par nätter i stugan. Kanske nästa helg?
...undrar jag om jag kanske hinner få till en träff med Madde? Det var längesedan vi sågs nu!
...är min intention med yogan att göra trestegs pranayama minst tre gånger denna vecka.
Tänker jag på följande citat lite extra:
 "When you know how to listen, everybody is the guru"
Önskar er alla en trevlig vecka!
 Med kärlek <3
Anna